TOP 10 vásárlói kérdés
2021-es évfolyamán nagyon sok kérdést kaptunk a vevőinktől a rendeléssel, szállítással kapcsolatban! Ezeket összegyüjtöttük és a válaszokkal együtt megosztjuk őket. Ha benned is felmerülek kérdések, olvasd át, hátha azonnal választ kapsz rá!
TOP 10 kérdés 2021-ben
10, Biztonságos a bankkártyás fizetés? Sohasem kérjük el a bankkártya adataidat. Ha bankkártyával fizetsz, akkor átkerülsz egy nemzetközi pénzügyi cég oldalára, ahol nyugodtan megadhatod az adataidat, nem veszhet el.
9, Miért érdemes feliratkozni a törzsvásárlók közé? Számtalan előnye van! Elsőként értesülsz az újdonságokról és az akciókról, ezenfelül díjmentesen visszaküldhetted a rendelésed.
8, Ha nem tudom átvenni a csomagot, akkor mi történik? Ha lehet, válassz egy olyan címet, ahol munkaidőben tartózkodsz. Ha valamiért nem sikerül átvenni a csomagot, akkor a legközelebbi Postán még több napig tárolják
7, Honnan tudom, hogy úton van a rendelésem? Amikor összekészítésre kerül a csomag, akkor elektronikus számlát állítunk ki, amelyet az e-mail címedre küldünk, aznap feladjuk a csomagot. Ezt követően a szállító partnerünktől is kapsz levelet erről és a kiszállításról is.
6, Mit jelent az, hogy minden rendeléshez ajándékot választhatok? Többféle ajándékból választhatsz a rendelés során, de neked kell beletenni a kosárba azt, amelyik tetszik. Értékhatártól is függ, hogy melyikekből választhatsz. Az ajándékok a kosár alatt jelennek meg.
5, Tudok-e más címre ajándékot küldeni? Persze! Rendszerünkben megadhatod külön számlázási és kiszállítási címet adhatsz meg.
4, Tudok telefonon is rendelni? Persze! Csak hívj fel minket, add meg a kiválasztott terméket, címedet és már rögzítjük is a rendelésed.
3, Hogyan tudom törölni a rendelésem? Mivel nagyon gyorsan intézzük a postázást, ezért kérlek a várható feladás előtt küldj egy emailt erről vagy telefonálj. Ha kiszállításnak és a visszaszállításnak is van számunkra költsége és nem szeretnénk rád terhelni.
2, Milyen gyorsan kapom meg a termékeket? A rendeléseket minden munkanap 12-kor zárjuk, és csomagoljuk össze a megelőző 24 óra rendeléseit. Még az nap feladjuk és az esetek 98%-ban a következő munkanapon kézbesítésre kerül
1, Mi történik, ha nem tetszik a megrendelt játék? Semmi gond, 14 napon belül visszaküldheted! Sőt, ha feliratkoztál a törzsvásárlók közé, akkor a visszaküldés is díjmentes!
Ha ezenfelül is van kérdésed, csak küldd el, hivja fel minket és nagyon gyorsan válaszolunk rá